Subject: FW: NIS 2
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 10:44:48 +0300

From: Raavo Palu - MKM <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 10:12 AM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: NIS 2

From: Karmen Turk | TRINITI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 3, 2024 4:11 PM
To: Raavo Palu - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: NIS 2

Tere

Tülitan seoses NIS 2 direktiivi ülevõtmisega.

On olnud pikk suvi ja mul on ehk midagi jäänud kahe silma vahele. Kevadise
plaani kohaselt pidi eelnõu justkui suvel valmima ja septembris jõudma
valitsusse ja Riigikokku.

Ma ei suuda EIS ega mujalt selle kohta märke.

Ette tänades.

Lugupidamisega

Karmen Turk
 <http://triniti.ee/meeskond/karmen-turk/> Vandeadvokaat / Partner

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T: 6 850 950 | M: 513 3181

 <http://triniti.ee/> triniti.ee |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud